سلام

دختری ۲۰ ساله و دانشجو هستم، موضوع اینه که من الآن خواستگاری دارم که  شرایط خوبی دارن مثل خونه و ماشین و .‌‌..، اما من دلم نمیخواد الان ازدواج کنم، یعنی حس میکنم الان دلم نمیخواد زندگیم رو با کسی شریک بشم و آمادگی ازدواج رو ندارم، از طرفی الان خواستگار خوبی دارم و یک موردش خیلی خیلی مورد تائید خانواده م هست، از این میترسم که بعد ها دیگه خواستگاران به این خوبی نداشته باشم، در موردش با مادرم صحبت کردم و نظر مادرم همین بود که ما نمی دونیم بعدا چه اتفاقی میافته و دیگه مورد خوبی واسه ازدواج نداشته باشم.

در نهایت تصمیم رو به عهده ی خودم گذاشتن، من واقعا دلم نمیخواست ازدواج کنم ولی الان دارم وسوسه میشم و میدونم که چون تا الان کسی توی زندگیم نبوده اگه با اون آقا صحبت کنم احتمال اینکه ازش خوشم بیاد هست، حس میکنم اگه ازدواج کنم ممکنه بخاطر ازدواج زود و از روی ترس از اینکه ممکنه وقتی سنم بالاتر رفت مورد خوبی نداشته باشم پشیمون میشم.

ممنون میشم اگه دوستان تجربیات شون رو در اختیارم بذارن.

 

آمادگی ازدواج کردن ندارم, ازدواج با پیشنهاد خانواده