آقایون معمولا بصری هستند !

و تحت شرایطی خانم ها می تونن از راه چشم اقدام به جذب شوهرشون بکنن . یه زن می تونه با پوشش خاص ، رفتار خاص ، حالت های خاص بدنی ، آرایش و حرف های خاص شوهرش رو به طرف خودش جذب کنه . 

رفتار و پوشش خاص یعنی چی ؟

رفتار و پوشش خاص اون رفتار و پوششی هستش که برای شوهرتون جذاب باشه ، این جذابیت رو می تونید با کشف علائق شوهرتون ، در رفتار و پوشش تون لحاظ کنید . 

هر مردی روحیات خاص خودش رو داره ، بنابراین اگه جایی به شما گفتند فلان کار رو بکن تا شوهرت فلان بشه و شما اون کار رو انجام دادید ولی نتیجه نگرفتید جای نگرانی نیست . اون کسی که اون راهکار رو داده ممکنه شرایط خودش رو در نظر گرفته نه شرایط شما و شوهرتون رو . 

هیچ کس بهتر از خود شوهرتون نمی تونه شما رو در مورد پوشش و رفتار راهنمایی کنه . شما با مشورت با اون و تست لباس های مختلف خاص ، می تونید بفهمید که علائق شوهرتون چه مواردی هستند .  لازم به گفتنه که این نوع رفتار و پوشش نباید دائمی باشه . چون خیلی زود براش عادی میشید .

فوقش ۲ الی ۳ بار در هفته سعی کنید اون لباس های خاص رو بپوشید نه ۲۴ ساعت شبانه روز و در کل هفته !

ابزار بعدی شما می تونه بیان حرف ها و اصوات مجدوب کننده باشه ، که این مورد رو هم می تونید با مشورت با شوهرتون کشف کنید . 

با همه ی این اوصاف ، شما زمانی عمیقا می تونید شوهرتون رو از لحاظ مسائل زناشویی مجذوب خودتون بکنید که از لحاظ عاطفی بتونید اون رو راضی نگه دارید .(وبلاگ  برتر)

موفق باشید