سلام امیدوارم که حال تون خوب باشه و زندگی تون سرشار از امید و آرزو باشه.

 

ببخشید که طولانی شد نتونستم از هرجاش زدم بازم طولانی موند،  من یه دخترم حدود بیست و پنج شش سال، مجرد هستم هیچ امید و دلخوشی به زندگی ندارم، چادری هستم و تقریبا مذهبی. عادت ندارم با کسی حرف هام رو بزنم، الان هم که این ها رو نوشتم با اینکه مجازی هم بود و کسی رو‌ نمی شناسم بازم کلی خجالت کشیدم.

به دلایلی اعتماد به نفس کمی دارم و خیلی وقت ها فکر میکنم جایی برم بقیه خوش شون نمیاد از من، همین طور که خودم با توجه به شکست هایی که خوردم از خودم بدم میاد و خیلی احساس پوچی و بی ارزشی میکنم و ناراحتم از اینکه مفید نیستم و نمیتونم به کسی کمک کنم یا کار مفیدی انجام بدم. 

خجالتی و سربزیرم ولی با کسی راحت باشم زیاد شوخی میکنم و میخندم. و همه معمولا فکر میکنن خیلی شادم.

با پدر و مادرم اختلاف فکری زیادی دارم، مخصوصا مادرم، خیلی قدیمی فکر میکنه خیلی هم دوست شون دارم و تا حدودی حق میدم بهشون.

و مادرم حتی اجازه نمیده که لباسی که حتی نیازم هم هست بگیرم و سرزنشم میکنه میگه به درد چی میخوره ولی همه خانم ها میدونن که یکی از دلخوشی های دخترها لباس نو و زیبا پوشیدنه چون طبیعت شونه و من همیشه خجالت میکشم که جلوی فامیل لباس مناسبی ندارم، اینم بگم واقعا نیازم هست و دختر ولخرجی نیستم با توجه به اینکه وضعیت ضعیف مالی خانوناده رو درک میکنم و بعضی وقت ها مثلا میگن که کلی برای دانشگاه خرج کردیم ولی بیکاری و من خیلی ناراحت میشم.

دوست دارم که درآمدی برای خودم داشته باشم تا سرزنش نشم، از اون جایی که تو یه محیط کوچیک زندگی میکنم، کار زیادی وجود نداره اگه بخوام شهر دیگه برم هم اونم باز کار درست و حسابی نمیتونم پیدا کنم یا اگه یه کاری باشه یه حقوق خیلی کم داره که پول خوابگاه و غذا میشه فقط.

بعضی جاها که دیدم حقوقش میشه خوب باشه ولی در قبالش توقعات دیگه ای هم از آدم دارن یا حتی پیشنهاد دوستی با پسر پولدار که اون برام خرید کنه یا ازش پول بگیرم که از این پیشنهادات زیاد بوده ولی  هم بدم میاد از این کارها و قبول نکردم.

بعضی وقت ها میگم کاش پسر بودم، هر کاری کردم به در بسته خوردم، اولش خوب پیش میره یهو خراب میشه همه چی و گیر میکنه و نتیجه نمیده نمیدونم چرا. 

خواهش میکنم که نگید همه این مشکلات و دارن این حرف های کلیشه ای خودم همه این ها رو میدونم و براب اون ها هم ناراحتم، خیلی از این کارهای مجازی رو خواستم انجام بدم ولی هیچ کدوم رو، موفق نشدم و‌ نگرفته به نطرم.

همه ش به شانس ربط داره، خواستم‌ کارهای هنری کنم هم نگرفت، الان این هایی که رو سفال نقاشی میکنن میبینم که درآمد خوبی دارن ولی من انجام دادم بازم نگرفت، تو اینستاگرام پیج زدم تو دیوار و ...‌ ، خواستم ازتون کمک بگیرم اگه کسی میتونه کمکم کنه که بتونم بفروشم یا اینکه جاییو ر سراغ داره که میخرن لطفا معرفی کنه ممنون میشم.