سلام

من توی 16 سالگی با شوهر یکی از اقوام اتفاقی دوست شدم. دوست که نه فقط برای مدت کوتاهی کار به لمس و ... کشید . ولی این قضیه پژواک پیدا کرد و همه فامیل فهمیدن. الان که 25 سالمه هنوز منو سرزنش میکنن.

فکر میکنید تقصیر من بوده در حالی که مرد 28 سالش بود و من فقط 16 سال داشتم و زن اون مرد که از اقوام مون بوده باید چطوری با این مسِِاله برخورد کنه چون ما همیشه چشم تو چشم میشیم. و من چطوری بر خورد کنم؟ چون واقعا نمیدونستم توی اون سن نوجوونی.

پاسخ :

سلام

نمی خوام بگم شما اصلا مقصر نبودید . ولی اون فامیل و والدین شما هم کم مقصر نبودند . به قول دکتر قاسم زاده ، عاطفی شدن یکی از اتفاقاتی هست که در اون سنین رخ میده . اگه اون احساسات به راه درستش هدایت نشه ، دیگران ازش سوء استفاده می کنن .

اتفاقی که برای شما رخ داده در همین حیطه قرار میگیره . شما در اون سن از لحاظ جنسی ( اندام و جذابیت های جنسی ) شبیه یه زن شده بودید ولی از لحاظ عاطفی و روانی به حدی که مثل یه زن رفتار کنید نرسیده بودید . پدر و مادر شما باید بهتون می گفتند که در اون سن حالات روحی شما تغییر می کنه . این طوری میشید اون طوری میشید . اگه بهتون می گفتند شاید چنین اتفاقی نمی افتاد .

به هر حال بعضی از اشتباهات به این راحتی ها جبران نمیشه . شما در اون سن یه اشتباهی کردید که نمیشه شما رو صد در صد مقصر دونست .

پدر و مادرتون هم نمی دونستند . مثل خیلی از پدر و مادرهای دیگه . مطمئنا اگه می دونستند نمی ذاشتند شما به جایی برسید که چنین اشتباهی بکنید .

شما که طعم تلخش رو چشیدید حواستون به تربیت جنسی بچه ها ی اطرافتون باشه .

 


حکم قضایی رابطه مرد متاهل با دختر مجرد,    خاطرات یک مرد متاهل,    دوستی با مرد متاهل دکتر هلاکویی,   دوستی با مرد متاهل نی نی سایت,   عکس نوشته رابطه با مرد متاهل,   مجازات دوستی با مرد متاهل,    پروفایل دوستی با مرد متاهل,  پروفایل رابطه با مرد متاهل,