سلام دوستان وقت تون بخیر

من دختری حدودا ۲۷ ساله هستم، تقریبا میشه گفت رابطه زیادی با فضای مجازی ندارم غیر از واتس اپ که گاهی برای دوست صمیمی پیام ارسال میکنم.

من سوالم راجع به فعالیت توی اینستاگرام هست که الان حدودا یک هفته ای میشه نصب کردم.

دوستان من اطلاعاتم راجع به نحوه کار با اینستاگرام فوق العاده کمه چون اصلا هیچ وقت بهش علاقه نداشتم اما توی این مدت خواستگار هایی که برام اومدن تقریبا همه شون فعالیت زیادی توی اینستاگرام داشتن و فالوور های زیاد!!!

برام خیلی عجیب بود، حس میکنم نمیتونم درک شون کنم، مثلا آقایی بودن حدود ۳۵ سال با یه شغل خوب که بیشتر از ۱۰۰ هزار فالوور داشتن!!!، در صورتی که صفحه شون شخصی هم بود، چک کردم بعضی از بازیگرها هم انقدر فالور ندارن، چطور میشه این آقا انقدر دنبال کننده داشته باشن .

یعنی ممکنه فالوور فیک خریده باشن؟، همچین کاری از یه آقایی به این سن و سال واقعا بعیده چون به نظرم کار فوق العاده چیپیه که بری پولت رو خرج همچین کاری بکنی، از طرفی حس میکنم این مسئله باعث یه خودشیفتگی و اعتماد به نفس کاذبی توی ایشون شده بود که فکر میکردن همه تقریبا میشناسن شون، برای همین خیلی دلیلی نمیدیدن خودشون را معرفی کنن و از اینکه من نشناختم شون هم مثل اینکه خیلی بهشون برخورد!!! 

همین رفتار هاشون یه سری بی صداقتی ها باعث شد خیلی سریع جواب رد بهشون بدم و نخوام که بیشتر ادامه بدم.

اما اصلا بعد ایشون هم کسانی دیگه  همگی توی اینستا فعلالیت مستمر داشتن که چون خودم نداشتم و خیلی وارد نیستم یه حس بی اعتمادی بهم میده. نمیدونم چطور میتونم توضیح بدم اما حس خوبی به این برنامه و کسانی که بی دلیل از خودشون و فعالیت روزانه شون عکس میذارن ندارم و به همین واسطه از چشمم میفتن، نمیدونم توی این زمونه میشه از طرف مقابل خواست که صفحه ش رو ببنده یا یه صفحه ای باز کنه که صرفا چند تا از فامیل و اقوام و دوستای نزدیک دنبال کننده ش باشن؟

حتی توی اساتیدمون دیدم که استادی که سن پدر منو داره، توی اینستا الکی از خودش و جایی که هست عکس گذاشته، واقعا وقتی این ها رو دیدم ابهت و بزرگی استادمم پیش چشمم از بین رفت!

اصلا درک نمیکنم چرا باید چنین صفحه ای داشته باشیم و به خاطر اینکه ببینیم چه بازخوردی داره هر ثانیه چشم مون به گوشی باشه طوری که واقعا اون آرامش یه وقت هایی میتونه از زندگی بره!! 

توی این یک هفته متوجه شدم اصلا یک عده بدون اینکه تو رو بشناسن درخواست دنبال کردن میدن اینم نمیفهمم دلیلیش چیه؟، این درخواست ها اتوماتیک فرستاده میشه؟!

شما به من بگید یه دختر با این شخصیت حالا خوب یا بد فرقی نمیکنه میتونه با یه آقایی که صفحه اینستاگرام فعال داره و تعداد فالور زیاد دوام بیاره یا باید توی تصورم از یه مرد و یه زندگی آروم تجدید نظر کنم و بپذیرم که الان شرایط اینه و کاری نمیشه کرد؟

 

 

,اینستاگرام, فعالیت در اینستاگرام